forsideKirke

Palle Jensen skrev:

>  Jeg har været væk fra kirkelisten et stykke til. Jeg ser at der nu ikke
>  er nogen aktivitet på listen at dømme efter at jeg ikke modtager indlæg.
>  Er listen sat i bero?
Der er ganske rigtigt ikke megen aktivitet, men mailinglisten er ikke sat i
bero. Fordelingen af brevene virker, og arkivet på www.post-boks.dk/kot
fungerer.

Der er simpelthen ikke mange, som skriver, så du var den sidste, som skrev,
da du fortalte om din midfasteprædiken. Jeg har ikke kigget på den, men jeg
har set nogle af dine andre prædikener og synes, at der er gode tanker og
formuleringer i dem.

Jeg kunne forestille mig, at du kunne have glæde af at læse noget af (eller
måske kender i forvejen?) en forfatter, som jeg ikke kender meget til, men
som jeg synes er interessant og lærerig at læse: Helmut Friis, som har
skrevet en række korte bøger om bibelske/teologiske emner (fx 'Profeterne',
'Og Gud sagde', 'Messias' og 'Glæden').

mvh
  Stefan K. Søndergaard <sks@post-boks.dk>
  http://www.post-boks.dk/sks/