forsideKirke
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

* Niels Steg

> Jeg personligt bryder mig ikke om reklame i min brevkasse,
> jeg bliver endog enorm harm når jeg modtager reklame på
> 314 kb i kirkelisten...

AMEN !

--------

Et par andre tips til listefolket også:
1. Det hadde vært fint å få mail som ren tekst i stedet for
HTML.
2. Det hadde også vært fint å få meldinger med maks 72 tegn
bredde, så slipper man å scrolle til siden for å lese
meldingene.

Begge disse tingene kan greit settes opp i "preferences" /
"alternativer" / "opsjoner" eller hva det nå måtte hete i de
forskjellige programmene

--
Med vennlig hilsen
Anders Paulsen

Referencer:
  Sv: STUDIE-nøgler, Niels Steg

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top