forsideKirke

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Anders Paulsen
Dato: 15. april 1999 14:35
Emne: Re: Sandheden ?

[ klip - mange gode argumenter m.m. ]

>Jeg har absolutt interesse for å "tilegne meg BIBELEN". Jeg har
>det som jobb hver dag og har stor glede og stort utbytte av det.
>Dessuten har jeg sikkert et like sterkt ønske som deg om at alle
>som ikke er "indenfor murene" også skal oppdage Bibelens
>budskap. Men jeg har ingen interesse av å bli bombardert med
>mail som minner mer om SPAM enn om bibeltilegnelse.
>
>Å bruke "evangelisk iver" til å sette til side alminnelige
>retningslinjer for det forum man deltar i for deretter å stemple
>andre deltagere i forumet som lite interessert i
>evangelisering... Ja, det taler for seg selv.

> [...]

Hvis han virkelig var så interesseret i *evangelisering* og ikke i det
kommercielle, hvorså så sætte det omtalte til salg, i stedet for at
lægge det ud til frit download for de interesserede, - det var der da
mere evangelisering i end blot at ville tjene nogle penge på produktet

Med venlig hilsen
Andreas Falck
--
"Hvad siger Bibelen"