forsideKirke

Igen: Ikke parti-politik.

     >Säger vem ? Gud ?

I Bibelen læser jeg bl.a., at
1)jeg skal elsek min næste som mig selv.
2)hvis jeg har to kjortler, skal jeg give den ene til den, der ingen har.
To gode formålsparagraffer i en 'kirkens næstelærlighedspolitik'!
              \\\II///
               ~  ~
              \@ @/
Hilsen
Vagn Hougaard Sørensen
vhs@post8.tele.dk
http://www.home8.inet.tele.dk/vhs
'Der er ingen udvikling i kun at ville det mulige.
Det er i forsøget på at gøre det umulige, at grænsen for det mulige udvides'