forsideKirke
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Pænt goddag.
Det er lang tid siden vi har haft nogen kommunikation på listen, så derfor kan jeg ikke blade tilbage til en gammel mail og henvende mig direkte.
Så kære list-owner, vil du maile mig uden om listen, da jeg har et par spørgsmål til dig uden relevans for listens emne.

Venlig hilsen til alle fra en meget tilfreds, helt nybagt stud. theol. med meget langt tilløb

Joan Amalie Holck

Svar:
  Re: tips fra list-owner, Lis Hastrup Bendsen

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top