forsideKirke
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Kære Kirkeliste-læser

Efter at have arbejdet en del år med hjertebønnen vil jeg meget gerne lære
at binde en bedekrans efter den ortodokse tradition, hvor man bruger uld
(eller silke) til fremstillingen.

Selvfølgelig kan jeg bare binde knuder på en snor, men mon ikke der er
udviklet lidt finere håndarbejde til sådan en krans?

Er der én, helst i storkøbenhavn eller på sjælland, som vil bruge lidt tid
på at lære mig det? (Jeg er kun almindelig fummelfingret)

Jeg vil også gerne høre fra andre, der bruger kransen.

Venlig hilsen,
Holger Madsen
http://www.kristenmeditation.dk
http://www.kristenmeditation.dk/nyhedsbrev
http://www.paaherrensmark.dk

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top