forsideTeologi

Kære alle,

Jeg skriver til jer fordi jeg er aktiv i Kirketjenesten, der er med i to internationale økumeniske ungdomsorganisationer. Derigennem modtager vi en del tilbud om spændende (jeg taler af erfaring) konferencer, seminarer og arbejdslejre. Dette kunne vi godt tænke os at dele med dig, den oplevelse man kan få på et af disse arrangementer kan ændre ens liv.
I øjeblikket laver vi en liste over personer der er interesserede i at komme med til et arrangement. Hvis du er interesseret så mail mig og jeg kan sende dig information.

Jeg vedligger en fil med oversigt over de kommende arrangementer.

Mvh

Christian Pedersen

---
For lidt info om Kirketjenesten se: http://move.to/kt