forsideTeologi

Århus, d. 11. maj 1999

Kære alle!

Lige som I har også jeg modtaget et egentlig meget rørende brev om en
kræftsyg pige og noget om, at The American Cancer Society vil donere et
beløb pr. videresendt eksemplar af hendes brev.

Jeg har tidligere ad anden vej fået et lignende brev og i den anledning
besøgt The American Cancer Society's hjemmeside. Der står på den absolut
intet om den slags donationer, så I kan trygt og uden samvittighedskvaler
nøjes med at glæde jer over digtet og glemme alt om at sende det videre -
med mindre I vil udbrede det på grund af dets litterære kvaliteter.

Mend venlig hilsen,

Troels Hansen
tkmh@get2net.dk

Svar:
  Re: om små piger og kræft, Stefan K. Soendergaard