forsideTeologi

Troels Hansen skrev:

>  Hvad er det for noget "historie/virkelighed", du gerne ville have noget
>  mere af? Og hvad ville du bruge det til?
Nej, jeg er egentlig selv enig i det, som jeg citerede, og mener ikke, at
det er særligt frugtbart at lede alt for desparat efter 'den historiske
Jesus', blot tænker jeg på, om eller hvordan en 'fortællingens Jesus' også
kan blive en konstruktion, hvor fortællingen begynder at få sin egen
kvalitet uafhængig af, om den henviser til virkelige begivenheder.

Stefan Klit Søndergaard

Svar:
  =?ISO-8859-1?Q?Re:_Mere_end_pr=E6diken??=, didierg