forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Knud W. Skov skrev:

>  Jeg har lige brug for lidt salmehjælp. Jeg skal henvise til
>  ["Det skar ham i hans hjerte"] i en prædiken - men kan ikke komme
>  på, hvilken Luther, Kingo eller Brorson salme den findes i.

Den findes i: "I denne søde juletid", Den Danske Salmebog nr. 90 (Jeg kunne
hurtigt finde den, da også er i Højskolesangbogen, som jeg har som
tekst-fil.)

Stefan Klit Søndergaard

Referencer:
  Det skar ham i hans hjerte, Knud W. Skov

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top