forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Kære Sune

Tak for din respons. For det første vil jeg bare oplyse, at Stefan har allerede minnet mig om, at denne email havde passet bedre i "Kirke" og ikke i "Teologi" listen - hvilket jeg også giver ham ret i; dette var en lille fejl fra min side af.
Når jeg skriver "Kristne forsamlinger", menes der blot forsamlinger af kristne, som samles i forskellige bygninger rundt om på Færøerne. Disse vil ikke vedkendes noget navn, nogen gruppering eller noget system - kun vedkendes navnet Kristen! Og som en tillægs oplysning - de består primært af "ikke-folkekirkelige" kristne.
Det er ikke kun i evangeliserings øjemed, jeg rejser til Færøerne. Jeg skal være underviser på en kristen sommerlejr i én uge for ca. 300 16-17 årige. Jeg skal tale i adskillige menighedsbygninger med opbyggende undervisning i Guds Ord og jeg skal deltage i adskillige friluftsmøder og traktat uddelingskampagner. Alt i alt, en meget, meget travl måned!
Kort sagt: at give de kristne højden, dybden, længden og bredden af Guds Ord; og at pege ikke-kristne hen til Golgata!

Med venlig hilsen

Jan Áki Andreasen
evangelist

Referencer:
  Re: Bønnebrev 15.6.99 - 15.7.99 fra Jan Áki Andreasen, sune auken

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top