forsideKirke

Jeg har ikke noget eksamensbevis fra nogen læreansalt, men har
studeret Bibelen og læst megen teologisk litteratur i mange år

Jeg har et kristent livssyn, der bygger på et bibelsk fundament,
hvilket indebærer at bibelen må være det egentlige fundament for vor
teologiske forståelse af den kristne lære.

Mine interesser er primært de bibelske profetier, især fra Daniels Bog
og Johannes Åbenbaring. Et andet stort emne der optager mig meget:
er bibelen troværdig og kan vi stole på dens indhold. Jeg mener
afgjort JA.

Mit håb er at denne liste kan fortsætte, selv om den ikke har været så
aktiv på det sidste.

Med venlig hilsen
Andreas Falck
--