forsideKirke
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Hej
Jeg hedder René Brorson, er 28 år og gift på 5 år med Helle med hvem jeg har 2 døtre på hhv. 3 år og en på 9 mdr.
Jeg har siden 1991 været opskrevet på teologistudiet ved Århus Universitet og har også haft min gang på Menighedsfakultetet. Jeg har dog holdt en del orlovs og er nu erklæret studieinaktiv, så for at få råd til at afslutte min uddannelse går jeg i øjeblikket bud - jeg er post. Derudover er jeg fritidsforkynder i Indre Mission.

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top