forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Først vil jeg bede mange gange om undskyld, hvis min email har været til irritation. Beklager!
Årsagen til at jeg sendte den, er at en af mine gode venner sendte mig den, og bad mig sende den videre - pgr. af kræftens bekæmpelses støtte. Det var i en god mening at jeg så sendte den videre til alle i min adressebog.
Hvis det viser sig at den ikke er virkelighed, men fiktion, så beklager jeg meget! Jeg har ikke selv undersøgt sagen, men stolede på min ven.
Venlig hilsen

Jan Áki Andreasen

Referencer:
  om små piger og kræft, Troels Hansen
  Re: om små piger og kræft, Stefan K. Soendergaard

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top