forsideTeologi

Kære evangelist Jan Áki Andreasen

Da du nu på en videnskabelig og derfor ikke i udgangspunktet
konfessionel teologisk postliste beder om bøn for dine møder med nogle
"kristne forsamlinger" (og altså ikke med nogle "kristne
(folke)kirker"), havde det været ønskeligt, om vi havde fået
oplysninger om, hvad form for evangelisering, der her er tale om, da vi
vist alle sammen har former for evangelisering, vi kun nødigt beder om
fremme for, og alle gerne vil vide, hvad det er, vi gerne skulle bede
for.

Med venlig hilsen

Sune Auken

PS: Dette ikke være sagt som udtryk for nogen form for modvilje imod
bøn, men netop som udtryk for, at jeg gerne vil tage bønnen alvorligt,
så jeg kun beder om det, jeg af hjertet kan bede om.