forsideTeologi

Benedikte skrev:
>Kære liste
>Jeg kan ikke finde de links, jeg ved må være et sted til noget med
>salmer, hymnologi ol. Jeg vil gerne have noget om nye salmer (primært
>danske), men også om tyske salmer fra 16.-17. århundrede.
>Kan nogen hjælpe?

Kære Benedikte!

Tja... I al beskedenhed er jeg jo webmaster på den eneste danske side om
salmer (så vidt vides). Siden er ikke så stor endnu, og den er helt privat,
men den udbygges konstant... Måske med din hjælp.

Du er velkommen til at kigge forbi, og velkommen til alle!

Desværre har Salmehistorisk Selskab vist ikke noget på nettet, men det kommer
måske med tiden.

I øvrigt har jeg relevante links på min side under menuerne 'Salmer' og
'Links'.

Jeg er naturligvis også stærkt interesseret i nye oplysninger om hymnologi på
nettet!

Mange venlige hilsner

Kevin Edelvang
http://www.homestead.com/salmer

Svar:
  Sv: Links til hymnologiske emner?, Christian Pedersen