forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

----- Original Message -----
From: Benedikte Brisson <dikte@mail.tele.dk>
To: teologi-liste <teologi-list@post-boks.dk>
Sent: 8. august 1999 15:52
Subject: Links til hymnologiske emner?

Kære liste
Jeg kan ikke finde de links, jeg ved må være et sted til noget med
salmer, hymnologi ol. Jeg vil gerne have noget om nye salmer (primært
danske), men også om tyske salmer fra 16.-17. århundrede.
Kan nogen hjælpe?
Venlig hilsen Benedikte Brisson

I sidste nr. af 'Under Guds Ord' nr 358, juni 1999 - giver præsten Henriette Bacher Lind  en kritisk gennemgang af det nye Salmebogstillæg -

vh   laustk@post5.tele.dk

Svar:
  Re: Links til hymnologiske emner?, Stefan K. Soendergaard

Referencer:
  Links til hymnologiske emner?, Benedikte Brisson

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top