forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Kære med-studenter af Guds Ord
Jeg sidder i øjeblikket og arbejder på et dybde gravende projekt, for at finde sammenhængen mellem Enoks bog og Bibelen. Er der nogen som har gjordt lignende studier tidligere? Er der nogen som har en oversigt over de gange, hvor Enoks bog bliver citeret i Bibelen?
Mit primære studie er, at finde ud af, hvordan sammenhængen er mellem 1.Mosebog 6:1 og Juda 6 og 1.Peter 3:19-20; og sammenhængen mellem Gude Sønnerne og Englene og Ånderne (demonerne).
Tak til alle dem, som viste mig, hvor jeg kunne finde Enoks bog på Engelsk! Men findes den ikke i et Skandinavisk sprog?

Med venlig hilsen

Jan Áki Andreasen
evangelist

bible@post8.tele.dk
http://members.xoom.com/The_Bible
ICQ: 33320069

Svar:
  Re: Enoks bog og Bibelen + Gude sønnerne og Engle, gadamsen

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top