From: Troels Hansen <tkmh@get2net.dk>
To: teologilisten <teologi-list@post-boks.dk>
Sent: Saturday, October 02, 1999 3:30 PM
Subject: Bibelen på Internettet

Århus, d. 2. oktober 1999

Kære alle!

Alle jer, der ligesom jeg selv endnu ikke ejer Bibelen på CD-Rom, kan jeg
anbefale at bruge en halv times tid eller mere på
http://www.khouse.org/blueletter/. Dér finder man ikke blot teksten i
engelsk oversættelse, men også på græsk og hebraisk og med konkordanser.

Venlig hilsen og god fornøjelse!

Troels Hansen
tkmh@get2net.dk

Referencer: