forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Sisse Grøn skrev:

>  Vi har lavet nogle spørgsmål I kan tage udgangspunkt i ...

Jeg vil gerne opfordre til, at man - hvis man besvarer spørgsmålene på
mailinglisten -  klipper de indledende bemærkninger fra og i øvrigt citerer
mindst mulig.

Derudover gør jeg opmærksom på, at svarene, hvis man ikke ændrer i
to-feltet, bliver sendt til listen og ikke direkte til Thomas Henriksen og
Sisse Grøn. Det er vigtigt at gøre sig klart, for hvis en besvarelse ikke
skal kunne blive til genstand for debat, bør den sendes til dem og ikke til
listen. Ellers er det selvfølgelig interessant for undertegnede og sikkert
også for andre at se hvilke forskellige svar, der bliver givet.

Mvh
--
  Stefan Klit Søndergaard, cand. theol, list-owner Kirke & Teologi
  Nederbyvej 77, Rinkenæs, 6300 Gråsten, Danmark, +45 74654262

Referencer:
  Spørgsmål fra specialestuderende, Sisse Grøn

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top