forsideTeologi
forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks

Hej alle,

Jeg tror at denne liste vil være det rigtige sted at
gøre opmærksom på en ny teologiportal, som jeg er ved
at opbygge.

www.teologinet.dk

Efter at have arbejdet på siden et stykke tid, er den
nu ved at tage form. Ideen er at opbygge en side der
afspejler et så bredt udsnit af dansk kirkeliv og
teologi som muligt. Dette gøres ved et bruger system,
hvor brugerne selv kan bidrage med nyheder, artikler
og bogomtaler (plus dele dokumenter med de andre
brugere). På denne måde skulle der gerne opstå en
portal med et væld af teologiske artikler og nyheder.

Det er en chance for alle for at lufte deres tanken og
samle det hele eet sted, så man ikke skal surfe rundt
til 100 forskellige hjemmesider for at finde artikler,
nyheder, speciele osv.

Jeg har brug for jeres hjælp til at gøre siden så god
som muligt! Kom meget gerne med kommentarer, ideer,
kritik osv. til siden!

Som I kan se, så afspejler siden pt. mine egne
interesster, men dette skulle meget gerne ændre sig,
når I kommer med jeres bidrag.

Venlig hilsen,

Christian Pedersen

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan

Svar:
  Re: Ny teologiportal, Sven Eriksson

Referencer:
  Mine fastelavnsbetragtninger, Troels Hansen

forrige | næste | forrige (emne) | næste (emne) | indeks | emneindeks | top