forsideKirke

Andreas Falck skrev:

>  Hvis han virkelig var så interesseret i *evangelisering* og ikke i det
>  kommercielle, hvorså så sætte det omtalte til salg, i stedet for at
>  lægge det ud til frit download for de interesserede, - det var der da
>  mere evangelisering i end blot at ville tjene nogle penge på produktet

Jeg tror, at Poul Reitoft brænder for sit projekt/produkt, og jeg synes, at
det er i orden, at han prøver at sælge det, så længe at markedsføringen
ikke er til gene for andre. At det var tilfældet her, skyldes nok mere
manglende omtanke/teknisk viden end ond vilje.

Jeg synes, at Anders Paulsens bemærkninger til Poul Reitofts sidste brev
var på sin plads, men det bliver der nok ikke så meget diskussion om, idet
Paul Reitoft ikke subskriberer på mailinglisten længere.

--
  Stefan K. Søndergaard <sks@post-boks.dk>

Referencer:
  Sv: Sandheden ?, Andreas Falck