forsideTeologi

Århus, d. 31. maj 2003

Kære alle sammen!

Undskyld! Jeg geninstallerede min Windows igår, men glemte også at sørge for, at mails fra teologi-listen havnede i den særlige mappe, jeg har til den slags ting. Så da de havnede i min indbakke, var jeg ikke hurtig nok i opfattelsen. Så nu har jeg igen belastet jer med adskellige kopier af den samme mail.

Jeg bliver nødt til at anskaffe mig nogle større øren til alt det, der skal skrives bag på dem...

Undskyld igen og venlig hilsen
Troels Hansen
tkmh@get2net.dk